PDA

View Full Version : The supermarket where I work has found a way to stop SC's verbal abuse!!!


Lace Neil Singer
07-16-2006, 11:33 PM
They're going to put up SIGNS. Cuz customers always read signs, don't they?

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

WonTon
07-17-2006, 02:04 AM
I think an uzi would do a much better trick. What do the signs say?

Crosshair
07-17-2006, 03:02 AM
I think an uzi would do a much better trick. What do the signs say?
Ammo is too much, use a tricked out 10/22 (Like I have). 22LR is $9 for 550 rounds. Get some 25 round mags and you are set to go.

Irving Patrick Freleigh
07-17-2006, 03:58 AM
I think an uzi would do a much better trick. What do the signs say?

I wanna know what the signs say too!

And yes, customers don't read signs. We have special shelf labels that have a bib on the bottom saying "We apologize. This item is temporarily out of stock". If we find a hole on the salesfloor and the product isn't in backstock, we have to print and put up one of these labels in its place.

When I was working on the salesfloor, I frequently used to get people who would ask if we had these items in the back. (Yeah, as if we put those labels up for fun). If I ever get somebody asking me about one of these items again, I'm going to say "See that label? What does it say? Now what does it mean?!"

Kiwi
07-17-2006, 04:23 AM
forget an uzi, bring in tazers

sc: I want this
employee: *tazers* thats not how you ask nicely
sc: I want this NOW
employee *tazers* not until you say the magic word
sc: please
employee *falls over dead of shock*

Broomjockey
07-17-2006, 05:35 AM
forget an uzi, bring in tazers

sc: I want this
employee: *tazers* thats not how you ask nicely
sc: I want this NOW
employee *tazers* not until you say the magic word
sc: please
employee *falls over dead of shock*

:lol:

sc: *glances around, grabs tazer and runs out*

Lace Neil Singer
07-17-2006, 03:49 PM
:lol: They haven't told us yet! Once the magic signs are in place, I'll let you know.

DerangedHermit
07-17-2006, 11:54 PM
They're going to put up SIGNS. Cuz customers always read signs, don't they?

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

I hope the sign reads like this:

"If you harass our employees, you will immediately be ejected from the store...


...and into the sun. Thanks, and have a good day!"

It's even better when they don't read!

WonTon
07-19-2006, 12:31 AM
It'll say "Rudeness on your part will be punishable by sudden death."

Mwahahahah!! ;)

beercashier
07-19-2006, 03:51 AM
And yes, customers don't read signs.
We had a sign up at a register "cash or check only" (we were settling out the credit card machine) people kept walking up to it and wanted to pay by credit card. This sign was 8 x 11 and right where you set your stuff down.

Morons.

Crazyredhead
07-19-2006, 09:22 PM
I think that this would be a good way to deal with those annoying pesky sucky customers. I think that every employee should have one of this within reach. I don't think that you would have more than one person act up.
http://img457.imageshack.us/img457/7459/raggio0nw.gif

RecoveringKinkoid
07-20-2006, 01:17 PM
Used to be an ex marine named Pappy that ran a chicken, fries, and beer establishment here in town. He had the best sign, ever, up at the register. It said:

"This ain't McDonalds. You dont get it your way. You get it my way, or you don't get the son of a bitch."

Mr. Rude
07-20-2006, 04:52 PM
Bah!! Kiwi beat me to the taser idea.... :devil:

staticradio
07-20-2006, 05:12 PM
They're going to put up SIGNS. Cuz customers always read signs, don't they?



"20 lashings with the employee's implement of choice..."

granted, 200+ employees...:devil: :lol: